בניית דף נחיתה לעורכי דין

עו"ד, אל תפספס את
ההזדמנות למיני אתר (דף נחיתה)

דף נחיתה הוא לא אתר שלם! אלא מיני אתר (הבנוי על דף אינטרנט יחיד), זהו מיני אתר עוצמתי ומרשים אודות המשרד שלך. דף אינטרנטי ליצירת רושם, לעזור ליותר לקוחות למצוא את המשרד באינטרנט, דף שאליו תוכלו להפנות לקוחות ללמוד על שירותי המשרד ויצירת קשר אתכם.

עכשיו במבצע חסר תקדים! עיצוב ובניית דף אתר מעוצב למשרד עו”ד

במקום 3,850 ₪

+ מע”מ

רק 2,750 ₪ לזמן מוגבל!

3,217 ₪  כולל מע”מ בלבד

ימים
שעות
דקות
שניות

תוך מס' שבועות יהיה גם לך מיני אתר! (דף נחיתה) לעורך דין!

עו"ד דמיין שיש לך מיני אתר שבנוי על דף נחיתה חדש! לקוחות יחפשו את השם שלך בגוגל וימצאו מידע עליך ועל תחומי העיסוק שלך! ולך נשאר רק לקבל עוד ועוד פניות איכותיות למשרד ...

מטריה

הכל במקום אחד!

כמה קלות שקט ורוגע יש כשלקוח מתעניין או כשלקוח רוצה לפרגן לכם ואתם לא צריכים שעות ללקט במייל או בוואטסאפ דוגמאות להצלחות, פרטים על המשרד, כי יש לכם עכשיו דף נחיתה שבו כל המידע מרוכז במקום אחד!

פרסום 24/7 וחסכון

אם אין לך תקציב של 10k ומעלה לבניית אתר, אז דף נחיתה הוא הפתרון דף אחד באינטרנט, כאשר דף הנחיתה שלך יהיה באוויר 24/7, בכל רגע יוכלו לגשת אליו וללמוד על תחומי העיסוק שלך ועל המשרד וכםן גם על הניסיון שלך, מדהים נכון?

More money

לשתף ולהגיע ליותר לקוחות

יש לך מנוע שיווק ומכירה, כל מה שנותר לך זה להפיץ ולשתף את הדף של העסק שלך בכל נקודת מפגש של הלקוח במדיה וברשתות כך שיוכלו ללחוץ ולהגיע לעסק שלך בקלות.

no compotition

אין תחרות

כשיש לך דף ממוקד תחום עיסוק, או דף שמציג את ייחודיות המשרד, כשיש לך שירות ייחודי ודף נחיתה שנותן מענה שמגיע מניסיון ומהמקצועיות שצברת, אין תחרות! היא לא רלוונטית, מה שמגדיל את הפניות והלקוחות שמחפשים בדיוק את זה! אותך! כל שנותר לך זה להפיץ הלאה את הטוב הזה.

תהליך בניית דף נחיתה לעורכי דין

01

לאחר התשלום, הבנת צרכי המשרד בשיחת אפיון

לאחר כל הדברים המנהלתיים כמו חשבונית מס קבלה, נתאם שיחת אפיון שבה נגדיר מה המטרה, אסביר בפירוט על התהליך ובעיקר אכיר אותך ואת המשרד.

02

איסוף חומרים ותחילת עבודה

בשלב הזה אמסור לך הדרכה ו/או מדריך ונאסוף חומרים כמו תוכן בקובץ וורד, לוגו איכותי, תמונות ופרטי גישה לאחסון ודומיין (יוסבר ללקוח וינתנו המלצות).

03

נעצב, נבנה, נשפר ונעלה לאוויר!

לאחר העיצוב ובניית מיני האתר אעביר אליך לסבב תיקונים קצר שבו נעדכן ונתקן מה שצריך וזהו! נעלה לאוויר ויש לך דף נחיתה! אה וגם תקבל הדרכה איך לעדכן לבד את דף הנחיתה בוידאו.

,,

"חגית מדהימה, מקצועית ברמות. מבינה את דרישות הלקוח ומיישמת אותם באכפתיות, סבלנות והבנה רבה. כעורכת דין ובכלל... חשובה לי מאוד אסתטיקה בעבודה וחגית עומדת בסטנדרטים הכי גבוהים."
ללה דגן
עורכת דין

טעימה מהעיצובים ודפי הנחיתה שנבנו לעורכי דין

לכל עסק יש את המשהו המיוחד הזה, את הערכים, ההמלצות, השירות המדויק, הכוח להשפיע ולהפיץ את הטוב הזה בידיים שלכם!

כמה דף נחיתה למשרד עורך דין עולה?

המחיר של מיני אתר (דף נחיתה) הוא נגזרת של כמות המלל והתוכן, ככל שיש יותר סקשנים העלות משתנה, אך המחיר לדף נחיתה עד 7 סקשיינים + טופס, במחיר השווה הבא, שימו לב מדובר בהנחה ומבצע לזמן מוגבל! 

ימים
שעות
דקות
שניות

עכשיו יכול להיות גם לך דף נחיתה

3850
2,750 + מע"מ
  • 3,217 ₪ כולל מע"מ
מבצע לזמן מוגבל

תוך מס' שבועות גם לך יוכל להיות דף נחיתה!

השינויים שיקרו למשרד עם דף נחיתה לעו"ד:

בטחון

הצגת עצמית בביטחון

זה מה שלקוחות משתפים אותי ,קל להם יותר להפנות לחיפוש השם שלהם באינטרנט, יש להם ביטחון בפגישות כשלקוח מבקש ללמוד עליהם, יש להם ללקוחות מפה לאוזן מקום להפנייה.

tadmit

יצירת רושם ומוניטין

להיראות כמו מותג גדול גם אם אתה בעל עסק בתחילת דרכו, באמצעות עיצוב גם אם יש לך לקוחות מפה לאוזן בעיקר, הם עושים השוואות ורצוי שכשיחפשו אותך ימצאו דף מעוצב, מרשים על המשרד ושירותיו.

fly

למשוך לקוחות מדויקים

אם תשתף את האתר או תקדם אותו זה לא משנה, מה שחשוב שזה יחסוך לך אנרגיות וזמן בשיווק המשרד ובליקוט מידע, שיהיה מרוכז ולקוחות יוכלו למצוא תשובות לשאלות, המלצות ועוד הכל בדף אינטרנט אחד.

רגע... גם ללקוחות שלנו יש מה לומר...

תשובות לשאלות שיש לך

לא בדיוק. דף נחיתה הוא לא אתר שלם, אלא מעין מיני אתר שבנוי על עמוד אחד שנקרא: דף נחיתה שלהבדיל מאתר שלם עם כמות דפים – יש בו רק עמוד אינטרנט אחד (שאליו הגולשים יגיעו) לכן הוא נקרא: דף נחיתה (דף ביחיד ונחיתה כי זה הדף היחידי שיראו).

החוכמה בדף נחיתה מקצועי ויוקרתי זה לתת את החוויה וההרגשה שהגיעו לאתר שלם אך בפועל יש עמוד אחד שנותן את כל המידע הרלוונטי למשרד. 

דף נחיתה למשרד עורכי דין שיספק פרטי יצירת קשר, מידע אודות המשרד, הצגת שירותי המשרד בקצרה וטופס לפניות. 

למעשה ההבדל בין אתר מלא ושלם לדף נחיתה הוא בכמות הדפים והמידע וגם בתקציב (משמעותית). 

אז אם אין לכם כרגע צורך באתר שלם שדורש, שיתוף פעולה, תמונות, תוכן לאתר שלם, תקציב גבוה של  8-20k – תלוי בדרישות הלקוח כמובן… אז כנראה יתאים לכם דף נחיתה למשרד שייתן מענה זמני או קבוע לצרכיכם כמשרד. 

מעולה! אם התפנה לך תקציב וחומרים להרחבת הפעילות ובניית אתר שלם נוכל לקזז את עלות דף הנחיתה מעלות בניית האתר. 

בנוסף בבניית דף הנחיתה אני מכינה מאחורי הקלעים המון הגדרות שיעזרו לאתר להיבנות נכון.

את עלות בניית האתר נוכל לדעת לאחר שיחת אפיון והבנת היקף הדרישות והצרכים של המשרד באיזה סוגי תוכן ותבניות עיצוב ייחודיות יש צורך.

לא, כפי שאתם רואים העלות המוצגת היא ממש נמוכה לעיצוב ובניית דף נחיתה ביחס לכך שאתם מקבלים נוכחות ויזואלית באינטרנט, רום של לקוחות, יותר אמון מהלקוחות זה חוסך לכם זמן בלהסביר עליכם ועל המשרד וכיוצא מכך יותר כסף.

השירות והעלות שצוינו לעיל מיועד לעיצוב ובניית דף נחיתה בלבד.

חבילת מיתוג לעורכי דין זהו שירות ותהליך בפני עצמו, חבילת מיתוג יוקרתית יש לה עלות ותהליך נפרד (מומלץ להתחיל בניית מיני אתר כשיש לך לכל הפחות לוגו וחבילת מיתוג)  מדובר פרויקט שבו תקבלו פריטי עיצוב רבים ליצירת השפה הגרפית, אף כאמור עדיף ורצוי לפני עיצוב ובניית דף הנחיתה להתחיל איתו לכל הפרטים על חבילת מיתוג למשרד עורכי דין לחצו פה.

קודם כל תודה! אני בטוחה שתהיו מרוצים מהתוצאה והדרך. 

לאחר ביצוע תשלום תועברו לדף תודה ולאחריו אצור קשר במייל ונתאם שיחת אפיון והנעת הפרויקט. לאחר מכן נאסוף חומרים ואתחיל לעצב ולבנות לך את הדף.

בוורדפרס בשילוב אלמנטור, מערכת הכי גמישה, נוחה ובעיקר מקצועית. 

בגדול רשימה קצרה שתקח לך לכל היותר שעה לאסוף את החומרים:

  • לוגו וקטורי איכותי (או קובץ עם רקע שקוף).
  • פרטי התקשרות כגון מייל, טלפון, קישורים לרשתות ועוד.
  • תוכן בקובץ וורד
  • תמונות אם יש (אם צריך אשתמש במאגר תמונות)
  • גישה לחברת אחסון ודומיין (אם אין זה מעולה! אני שולחת הנחיות והמלצות לפני רכישה).

*שימו לב – הבהרה: לא יבוצעו שינויים בלוגו ללא תמחור נוסף (שינוי קטן כגדול).

זה בגדול תלוי שיתוף פעולה של לקוח, אסזפקת חומרים מהירה ושיתוף פעולה ופידבקים, זה יכול לקחת כחודש פלוס מינוס (לא מאמינה בדחוף ובהול ולרוב מסרבת לפרויקטים כאלו כי לוקח כפול זמן והם מלאים בטעויות), לכן אם אין לך לחץ של זמן ויש לך סבלנות ופניות לשתף פעולה זה הפרויקט עבורך. 

בגדול המטרה תוך 15-29 ימי עסקים לספק לך את הדף נחיתה.

כן בוודאי. רק חשוב שיהיה אתר בוורדפרס ויהיה בו אלמנטור, או גרסה יחסית חדשה, במידה ולא גם ניתן לבנות לכם אזור נפרד לדפי נחיתה, רצוי להתייעץ איתי לפני ולאפשר לי לבדוק היתכנות לכך.

בתהליך בנייה ועיצוב הדף, לרוב יש 2-3 סבבי תיקונים בכל סבב כ 10-15 תיקונים (לרוב לא צריך כמות כזו של תיקונים) אך מאפשרת ללקוחות לדייק זאת ככל הניתן בגבול הסביר. 

לאחר שאני מסיימת את עבודתי אתם מקבלים גישה ויכולים לתקן כמה ומה שתרצו ללא הגבלה!

בסיום העבודה תקבלו סרטון/סרטוני הדרכה על דף הנחיתה ועדכון של הדף. במידת הצורך ניתן גם לקבוע זום קצר.

התמונות להמחשה והמחירים אינם כוללים מע”מ.

תוך מס' שבועות גם לך יוכל להיות דף נחיתה!

כל הזכויות שמורות ©לחגית אמיתי סטודיו גרפיקטד 2024 אין להעתיק או לשכפל עיצובים או תוכן.

אפשר שאלה?